Ik ben ontevreden, waar kan ik terecht?

Om u goed van dienst te zijn is het belangrijk om te weten waar u ontevreden over bent, namelijk:

  • Er is iets kapot in mijn woning en dat moet gerepareerd worden. Wij noemen dit een reparatieverzoek. Als u een reparatieverzoek heeft, kunt u dit reparatieverzoek op onze website indienen. Zodra wij uw verzoek hebben ontvangen neemt de aannemer binnen één werkdag contact met u op.
  • Ik ben het niet eens met de hoogte van de huurprijs of heb ik een klacht over de servicekosten. Neem contact met ons op via telefoonnummer (072) 8 222 888. Als u er met ons niet uitkomt, dan kunt u uw zaak voorleggen aan de Huurcommissie huurcommissie.
  • Ik ervaar overlast van mijn buren en kom er met hen niet uit. Bent u een huurder van Kennemer Wonen dan kunt u direct digitaal een overlast melding doen. Bent u geen huurder van Kennemer Wonen dan kunt u het overlastformulier gebruiken.
  • Ik heb ontevreden over de dienstverlening van Kennemer Wonen. Neem contact met ons op via telefoonnummer (072) 8 222 888.