Enquête

Kennemer Wonen doet regelmatig onderzoek om te weten hoe de huurders haar dienstverlening ervaren. Dit onderzoek wordt gedaan door KWH. Als de vragenlijsten te weinig reacties opleveren, belt KWH onze huurders om deze door te nemen. Dit gebeurt zowel overdag als in de avonduren en zelfs in het weekend.

Veel gevraagd over Enquête

Klopt het dat ik van jullie een enquête krijg over jullie dienstverlening?

Algemeen

Ja dat klopt. Kennemer Wonen doet regelmatig onderzoek om te weten hoe de huurders haar dienstverlening ervaren.

Dit onderzoek doen wij digitaal. Dit betekent dat u een mailtje krijgt met een linkje naar een vragenlijst. We hebben enquêtes over verschillende onderwerpen.  Hierbij moet u denken aan Reparaties, Woning zoeken, Nieuwe woning, Huur opzeggen, Onderhoud, en Contact.

Ik krijg enquêtes over Kennemer Wonen via de e-mail of telefoon. Kan dat worden stopgezet?

Algemeen

Ja, dat kan worden stopgezet. Als u helemaal niet meer mee wil doen aan de enquêtes dan kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer (072) 8 222 888. Als u wel uitnodigingen wil blijven ontvangen per e-mail maar niet meer gebeld wilt worden dan kun u zich registreren in het Onderzoekfilter: https://www.onderzoekfilter.nl/.

Ik heb in de enquête over de dienstverlening aangegeven dat u contact met mij mag opnemen om de dienstverlening te verbeteren. Wanneer doet u dat?

Algemeen

Wij kunnen telefonisch contact met u op als bepaalde vragen negatief zijn beantwoord. Wij kunnen u dan vragen om een persoonlijke toelichting te geven. Ook bespreken wij met u of wij nog iets voor u kunnen betekenen.

Ik word gebeld of gemaild door een extern bureau met vragen over jullie dienstverlening. Mogen jullie mijn gegevens hiervoor aan een marktonderzoeksbureau doorgeven?

Algemeen

Ja dat mag. Het is toegestaan e-mailadressen en telefoonnummers van huurders zonder toestemming door te geven aan een onderzoeksbureau voor eigen onderzoek. Wij voldoen aan de privacy wetgeving door afspraken te maken met deze bureaus in de vorm van een verwerkersovereenkomst. Daarin spreken wij af dat de gegevens alleen voor het onderzoeksdoel mogen worden gebruikt en niet worden doorverkocht. Daarnaast is het belangrijk dat de gegevens veilig worden gedeeld en opgeslagen. En als de gegevens niet meer nodig zijn dan worden ze vernietigd. Op dit moment werken wij samen met twee onderzoeksbureaus: KWH/Desan en Centrum voor Woononderzoek.

Ik heb een enquête ontvangen maar de link werkt niet?

Algemeen

In plaats van op de link te klikken kun u ook het adres van de website die in de e-mail staat kopiëren en plakken in uw internetbalk. In deze e-mail staat ook een startcode. Deze code moet u invullen om de enquete op te starten.

Lukt het dat niet dan kunnen er verschillende oorzaken zijn:

1.     U werkt met een verouderde internet browser.
Er zijn verschillende internet browsers zoals Internet Explorer, Chrome, Safari, Opera, Firefox of Edge. Als u de nieuwste versie download heeft u kans dat de link het doet. Bovendien zorgt u met de nieuwste versie dat uw computer weer veiliger is want hoe ouder uw internet browser des te groter de kans op een hack.

2.     Uw instellingen in Windows staan niet goed.
Het gaat dan specifiek om het instellen van de standaard browser. Via deze link kunt u vinden wat u kunt doen om uw instellingen goed te zetten: https://www.seniorweb.nl/tip/tip-link-in-e-mail-en-of-webpagina-werkt-niet

3.     Werkt u met een laptop of device van uw werkgever?
Dan kan het zijn dat de werkgever uw instellingen beheert en het daardoor wordt tegen gehouden.